سرپرست معاوت آموزش جهاددانشگاهی ایلام خبر داد:

‌‌‌‌‌۱۸ بهمن، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون جذب همکاری داوری و میانجیگری / سهمیه ایلام ۱۷۲ نفر است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، لطف اله محمدی، اظهار کرد: اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است.
‌‌‌‌‌۱۸ بهمن، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون جذب همکاری داوری و میانجیگری / سهمیه ایلام ۱۷۲ نفر است

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان ایلام با بیان اینکه سهمیه پذیرش استان در این آزمون ۱۷۲ نفر است، درباره‌ی روش‌های جذب گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می‌شود در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام کنند.

محمدی با بیان اینکهثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع و تا پایان روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد پذیرفته، افزود: متقاضیان محترم باید در مدت رمان مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نماید.

وی با تاکید بر اینکه داوطلب متقاضی، باید در زمان ثبتنام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد، گفت: اکیدًا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبتنام در آزمون اقدام نمایند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام کنند.

 


( ۲ )

نظر شما :